vrijdag 11 november 2011

Hij komt hij komt!

Een blog uit de oude doos van 2008



Hij komt!!! Hij komt echt!!! DE 'echte' Sinterklaas wel te verstaan. 27 jaar lang heb ik hier op gewacht!Eindelijk hebben al die briefjes in mijn schoen geholpen!
Eindelijk komt DE Sinterklaas in mijn stad aan.
Wat Sinterklaas alleen een beetje is ontgaan is dat ik inmiddels toch wel wat oud ben voor de Sint intocht. Ach ja, ik kan het de goede man ook niet kwalijk nemen. als je zo oud bent als hij dan kan ik me voorstellen dat je de jaren niet meer zo goed bij houdt.

Maar gelukkig heb ik een goed excuus om op de kade te staan. Ik heb namelijk 2 kinderen!!


Sinds ik het hoorde dat hij naar Almere kwam, kon ik mij er al ontzettend op verheugen. Ik had het al helemaal uitgedacht. We gaan er op de fiets naar toe. zonder buggy want dan is de kans wat groter dat je je wat soepeltjes naar voren kunt wurmen.

Ik heb de dagen afgeteld dat het Sinterklaas Journaal eindelijk begon. Het was dan ook dubbel zuur dat we er om half zeven achter kwamen dat we het Sinterklaas journaal vergeten waren te kijken....
Lang leve het internet, want een uur na de uitzending kon je het alweer terug zien!

Een kleine ramp lijkt zich te zijn voltrokken te hebben in Almere. Buiten het feit dat er zo'n 20 supermarkten zijn overvallen in Almere, is ook DE stoel van Sinterklaas ingestort omdat er één of andere rare piet op de stoel is geland met zijn parachute.

Julian kon zich vooral druk maken dat de pieten de pakjes van de boot willen afgooien zodat de boot sneller kan varen. Hij maakt zich zorgen want, zo zegt hij, het grote gele cadeautje zag hij zijn naam op staan. En dat cadeautje dreigt nu in het water te vallen. Hij had het er vanmorgen nog over.

Ik zelf heb echter een nog veel groter probleem... Julian wilt namelijk niet naar de intocht. Dat zei hij vorige week.
De paniek sloeg toe. Want zonder kind....geen intocht....
Ik kan natuurlijk alleen met Thijn gaan. Maar met twee kinderen is het toch nog gezelliger.

Ik heb mijn grootste wapen in de strijd gegooid. Ik heb verteld dat Ernst en Bobbie er ook zijn.....
Ik jok echt niet hoor. vorig jaar hadden ze ook een uitzending over de intocht. Ze waren er ook bij en hadden een on officiële uitzending van de intocht.

Hij was direct om. Voor Ernst en Bobbie trotseert hij de drukte en de spanningen.

Nu maar hopen dat ze er ook dit jaar weer zijn....:s

Rara wie zijn deze pieten bij baby Julian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten